تاکسی های اینترنتی به جای سهمیه سوخت، پول می گیرند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: زمانی که اطلاعات پیمایش تاکسی های اینترنتی از سوی وزارت کشور به دست وزارت نفت برسد، ظرف چند ساعت کارت بانکی این خودروها به صورت نقدی شارژ خواهد شد.

تاکسی های اینترنتی به جای سهمیه سوخت، پول می گیرند

به گزارش خبرنگاران، شهرام رضایی در مورد میزان مبلغی که برای تاکسی های اینترنتی واریز می گردد، اظهار کرد: سهمیه سوخت این تاکسی ها تا سقف 300 لیتر معادل 1500 تومان در نظر گرفته شده که به صورت هفتگی محاسبه و به وزارت نفت اعلام می گردد و واریزها بر اساس پیمایش انجام می گردد.

وی در مورد نحوه محاسبه پیمایش نیز گفت: آنالیز اطلاعات پیمایش از شرکت های اینترنتی مستقیما به وسیله وزارت کشور انجام می گردد، به گونه ای که محاسبه پیمایش و عدد و تایید آن توسط وزارت کشور صورت می گیرد و وزارت نفت تنها شماره حساب و کد ملی افراد را دریافت و مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده را به حساب مالکان خودرو واریز می نماید که این اعتبار فقط در صندلی ها قابل استفاده است.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید به این مساله که این مبلغ به حساب مالک خودرو و نه شرکت های اینترنتی واریز می گردد، توضیح داد: تا کنون هیچ کدام از شرکت های اینترنتی اعتباری دریافت نکرده اند و سهمیه ای به آن ها از این طریق داده نشده و در این دو مرحله نیز به حساب شماره هایی که از مالکان خودرو دریافت شده واریز انجام شده است.

به گفته رضایی، اگر قرار است یک تاکسی اینترنتی تا سقف 300 لیتر بنزین دریافت کند و پیمایش آن 200 لیتر باشد معادل هزینه 200 لیتر سوخت 1500 تومانی که تفاوت نرخ یک و دو بنزین است معادل 300 هزار تومان به حساب کسی که این پیمایش را انجام داده است و شماره کارت بانکی و شماره ملی آن فرد در اختیار وزارت نفت واقع شده است واریز می گردد که پیمایش ها و تایید این مساله توسط وزارت کشور صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 614

به "تاکسی های اینترنتی به جای سهمیه سوخت، پول می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های اینترنتی به جای سهمیه سوخت، پول می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید