بلاتکلیفی نماینده ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تیم فوتسال مس سونگون ایران در فاصله دو ماه تا شروع جام باشگاه های آسیا در بلاتکلیفی محض به سرمی برد.

بلاتکلیفی نماینده ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا

با مجری مستقیم تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، جام باشگاه های فوتسال آسیا قرار است از اواخر مرداد به میزبانی اندونزی آغاز گردد و تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت خواهد نمود. این در حالی است که در فاصله دو ماه تا آغاز جام باشگاه ها، هنوز باشگاه مس تکلیف کادرفنی را تعیین ننموده و تمرین ها نیز آغاز نشده است.

حمید بی غم سرمربی فصل گذشته مس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این تیم اعلام کرد: باشگاه یک ماه پیش از من برنامه گرفت و بعد از آن هیچ خبری نشد. اصلا نمی دانم من گزینه باشگاه هستم یا با فرد دیگری مذاکره نموده اند؟ حتی نمی دانم مس سال جاری تیم می دهد یا نه.

او اضافه کرد: فوتسال ایران در سال های اخیر در جام باشگاه های آسیا ناکام بوده و سال جاری باید جبران کند اما تیمی که می خواهد قهرمان گردد، نباید زمان را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 598

به "بلاتکلیفی نماینده ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی نماینده ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید