برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری کنکور در 4 روز

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، استاندار تهران گفت: مراسم سوگواری ایام محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی کمیته انتظامی، امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری کنکور در 4 روز

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به شرایط برگزاری کنکور اظهار کرد: با افزایش روز های برگزاری از 2 روز به 4 روز، سالن های محل برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مسئله ای نداشته باشند.

وی با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی شرایط را آماده برگزاری کنکور دانست و افزود: با رعایت پروتکل های مربوطه و استفاده از ماسک توسط داوطبین، کنکور امسال به نحوه مطلوب برگزار خواهد شد.

استاندار تهران همچنین در مورد شرایط ذبح قربانی در عید قربان بیان نمود: معاونین بهداشتی 3 دانشگاه علوم پزشکی مستقر در شهر تهران نحوه ذبح قربانی و عرضه آن را اعلام می کنند و حسب تأکید دکتر زالی، فرمانده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا، هر سه معاونت دانشگاهی بر این امر نظارت خواهند کرد.

استاندار تهران درباره برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم نیز گفت: مراسم ایام عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی کمیته انتظامی، امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران برگزار می شود همچنین از این هفته، نظارت ها بر نحوه فعالیت های اصناف و سایر مکان هایی که پیشتر فعالیت آن اماکن از سوی ستاد محدود شده بود با شدت بیشتری اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1051

به "برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری کنکور در 4 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری کنکور در 4 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید