برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی، روایت ایرانی در زنجان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان، از برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی اطلاع داد.

برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی، روایت ایرانی در زنجان

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایش آثار منتخب هنرواره ملی انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه است و آثار سه رشته هنری در بخش هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در آثار منتخب هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی، 50 اثر پوستر، اینفوگرافی و کاریکاتور از آثار منتخب هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی در اندازه 70 در 50 از آثار هنرمندان شاخص کشوری به نمایش در خواهد آمد.

وی اضافه کرد: بین آثار منتخب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه، آثار دو هنرمند زنجانی محمدمهدی ولی زاده و منصور مقدم به چشم می خورد. این آثار به بخش طراحی پوستر هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی راه یافته بودند.

خدایی توضیح داد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری زنجان، مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان به مناسب گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از ساعت 16 روز دوشنبه یکم مهرماه به مدت هفت روز در فرهنگ سرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی با هدف ایجاد جریانی گسترده و فراگیر برای ارتقای آگاهی مردم، همچنین آشنایی با موفقیت ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران اسفناک رژیم پهلوی، با استفاده از فراوری آثار هنری در سطح ملی و در استان اردبیل برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 344

به "برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی، روایت ایرانی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی، روایت ایرانی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید