بازی سختی برابر فولاد داریم، آمادگی کامل بازیکنان ماشین سازی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در تبریز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: فردا بازی سختی داریم چراکه تیم فولاد در بازی های خارج از خانه پیروز شده خوب کار کند.

بازی سختی برابر فولاد داریم، آمادگی کامل بازیکنان ماشین سازی

وی با بیان اینکه در دیدار فردا هر تیمی عجله نکند پیروز خواهد شد، ادامه داد: فردا تیمی که تاکتیک خوبی در زمین اجرا کند و از فرصت های بیشتر بهره ببرد می تواند سه امتیاز را کسب کند. تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و می دانیم در این مسابقه به دنبال چه هستیم.

الهامی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: مسیح زاهدی، فرید کریمی و سهراب نژاد فردا مصدوم هستند و همچنین حامد لک نیز محروم است.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی به آمادگی کامل بازیکنان تیمش نیز اشاره داشت و اضافه کرد: از دقیقه اول برای پیروزی به میدان می رویم. البته این را نیز می دانم که حریف ما گردن کلفت است.

وی با بیان اینکه از طرفداران می خواهم که به استادیوم بیایند و بازیکنان جوان خود را همراهی نمایند، ادامه داد: تمام تمرکز ما در روزهای اخیر، این بوده که تیم خوبی برای بازی فردا بسازیم و دیدار پرفشاری خواهیم داشت.

الهامی در خصوص جفرسون د ژسوس بازیکن برزیلی تازه جذب شده در تیم ماشین سازی اعلام کرد: در خصوص اینکه این بازیکن برای بازی فردا به میدان خواهد رفت یا نه باید بگویم که در این مورد تصمیم گیری نشده اما مطمئن باشید که رسول خطیبی سرمربی تیم برای بازی فردا برنامه خاصی خواهد داشت.

وی گفت: امیدوارم بازیکنان از این شرایط به نحو احسن استفاده نمایند تا سه امتیازی را که در ادامه کار به ما یاری خواهد نمود، کسب کنیم.

لازم به ذکر است رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی با رای کمیته انضباطی، نمی تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 425

به "بازی سختی برابر فولاد داریم، آمادگی کامل بازیکنان ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی برابر فولاد داریم، آمادگی کامل بازیکنان ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید