اینترنت کلاس های درس دانشگاه ها رایگان می گردد، مکاتبه 2 وزارتخانه درباره لیست کلاس های مورد تایید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: این وزارتخانه لیستی از همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید خود را که در حال ارائه آموزش مجازی به دانشجویان هستند به وزارت ارتباطات ارسال کرد تا هزینه اینترنت آنها رایگان گردد.

اینترنت کلاس های درس دانشگاه ها رایگان می گردد، مکاتبه 2 وزارتخانه درباره لیست کلاس های مورد تایید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پیگیری آخرین شرایط وعده رایگان شدن اینترنت کلاس های دانشگاه و مدارس، گفت: وزارت ارتباطات آمادگی خود را برای رایگان شدن ترافیک کلاس های آموزش در مدارس و دانشگاه ها اظهار داشت و با هماهنگی وزارت علوم و وزارت ارتباطات، قرار شد وزارت ارتباطات اینترنت را برای کلاس های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی رایگان کند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: به این ترتیب قرار شد که وزارتخانه ها لیستی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که در حال برگزاری کلاس درس الکترونیکی هستند را تهیه نموده و به وزارت ارتباطات ارسال نمایند.

وی گفت: وزارت علوم هم لیستی از همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم است را تهیه کرد و برای رایگان شدن به وزارت ارتباطات ارسال کرد.

خاکی صدیق توضیح داد: همچنین وزارت علوم برای فراهم کردن امکانات بیشتر برای توسعه دروس الکترونیکی در ایام تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا با تشکیل کارگروه تخصصی آموزش الکترونیکی در جهت ارائه باکیفیت تر و کم هزینه تر کلاس های مجازی به دانشجویان به وسیله هم افزایی امکانات آموزشی در دانشگاه ها کوشش نموده است.

وی گفت: پس از فراهم کردن مقدمات توسعه دروس الکترونیکی در دانشگاه ها، حدود 30 تا 67 درصد دروس دانشگاه ها به صورت الکترونیکی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 693

به "اینترنت کلاس های درس دانشگاه ها رایگان می گردد، مکاتبه 2 وزارتخانه درباره لیست کلاس های مورد تایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت کلاس های درس دانشگاه ها رایگان می گردد، مکاتبه 2 وزارتخانه درباره لیست کلاس های مورد تایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید