اهواز، جلالی: پیشنهادهای استقلال، پرسپولیس و تیم امید را به خاطر فولاد رد کردم، مدیران باشگاه از برنامه هایم حمایت می نمایند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مدیران باشگاه مُصِرّانه از برنامه های من حمایت می نمایند و متعهدانه به دنبال اجرای آنها هستند.

اهواز، جلالی: پیشنهادهای استقلال، پرسپولیس و تیم امید را به خاطر فولاد رد کردم، مدیران باشگاه از برنامه هایم حمایت می نمایند

به گزارش خبرنگاران از اهواز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان گفت: از اینکه این فرصت را داریم که در اهواز مقابل تیم خوب فولاد بازی کنیم، خوشحالیم. ما یک تیم در حال پیشرفت هستیم و می خواهیم این را در زمین به نمایش بگذاریم. فردا تفاوت را در کیفیت تیم خواهید دید.

وی ادامه داد: چند هفته است که خوب بازی می کنیم، اما نتوانسته ایم امتیاز بگیریم. ما می خواهیم هم در زمین خوب باشیم و هم امتیاز بگیریم. این موضوع هدف اصلی ماست و بازیکنان برای این مهم، آمادگی ذهنی پیدا نموده اند. آنها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و فکر می کنم فردا بازی خوب، قوی و موفقی انجام دهیم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره فعالیت خود در تیم فولاد خوزستان توضیح داد: من سال های زیادی را در فولاد بودم و شاید آن موقع، بهترین سال هایی بود که از نظر سنی برای مربیگری مطلوب است. وقتی در خلوت خودم به سال هایی فکر می کنم که در فولاد بوده ام، خدارا شکر می کنم و احساس خوبی دارم.

فکر می کنم اینجا خدمات خوبی انجام دادم.، جلالی ضمن بیان این جمله گفت: در چند سالی که در فولاد بوده ام، از تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تیم امید پیشنهاد داشتم، اما به خاطر اینکه به کارم اعتقاد داشتم و متعهد بودم، به کارم ادامه دادم و از فعالیتم در فولاد به عنوان کاری مثبت و افتخارآمیز برای خودم یاد می کنم.

وی درباره قرار داشتن تیم گل گهر در صندلی پانزدهم لیگ برتر بیان نمود: تیم ما در آغاز فصل، شرایط بسیار نابسامانی داشته است، به همین خاطر در ابتدای حضورم در تیم گل گهر کوشش کردم به اولویت بندی بپردازم. ما خیلی از مسائل را یکی یکی حل کردیم و شرایط بازیکنان از لحاظ نظم درون گروهی، تمرین و قابلیت های ذهنی و بدنی نسبت به گذشته، خیلی فرق کردند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به نمایش های اخیر تیمش در هفته های گذشته گفت: بازی هایی که پشت سر گذاشتیم، سیر پیشرفت ما را نشان می دهد و خیلی امیدوارم که به امید خدا، هر چه زودتر به شرایط خوبی برسیم. امیدوارم امتیازات خوبی بگیریم و شرایط خوبی را در جدول به دست بیاوریم.

جلالی با بیان اینکه تیمش بازی های خوبی ارائه می نماید، اما امتیاز نمی گیرد، گفت: وقتی تیمی چنین شرایطی دارد، عمدتاً دو دلیل دارد. یکی اینکه کارهای تیمی بازیکنان نقص های اساسی دارد، دیگری هم اینکه تیم از نظر سطح مهارتی، احتیاج به ترمیم دارد. ما در بخش تاکتیکی در تمرینات وقت می گذاریم و کار می کنیم، اما در پُست های مختلف به ترمیم احتیاج داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: تا جایی که قوانین به ما اجازه می دهد، برنامه ای در نیم فصل آماده کردیم و آن را پیش می بریم. مدیران باشگاه هم مُصِرّانه از این برنامه ها حمایت می نمایند و متعهدانه به دنبال اجرای آنها هستند. فکر می کنم به امید خدا، می توانید روزهای خوبی را در تیم ما ببینید.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به پرسشی درمورد ترکیب تیمش مقابل فولاد توضیح داد: خودتان فردا ارنج تیم را می بینید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 518

به "اهواز، جلالی: پیشنهادهای استقلال، پرسپولیس و تیم امید را به خاطر فولاد رد کردم، مدیران باشگاه از برنامه هایم حمایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، جلالی: پیشنهادهای استقلال، پرسپولیس و تیم امید را به خاطر فولاد رد کردم، مدیران باشگاه از برنامه هایم حمایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید