انصاری فرد: موضوع برانکو فعلاً تمام شده است، با کالدرون ادامه می دهیم، تا قبل از دربی بازیکنان دریافتی خواهند داشت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز خرسندی از فزونی این تیم برابر صنعت نفت آبادان بیان کرد، سرخپوشان قبل از دربی شارژ اقتصادی می شوند.

انصاری فرد: موضوع برانکو فعلاً تمام شده است، با کالدرون ادامه می دهیم، تا قبل از دربی بازیکنان دریافتی خواهند داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر برنده شدیم، البته موقعیت های زیادی داشتیم. ان شاءالله این توپ ها برای بازی های آینده گل می شوند. قطعاً با روحیه خوب به استقبال دیدار با استقلال می رویم.

وی در ادامه اضافه نمود: خوشبختانه روحیه تیم چه در تمرینات و چه در این بازی بسیار عالی بوده است. همچنین مربی و بازیکنان مان روحیه بسیار خوبی دارند. این برد می تواند تداوم داشته باشد. تیم وحدت کاملی دارد و بازیکنان همدل هستند و نیمکت خیلی خوبی داریم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و برویم برای قهرمانی لیگ.

انصاری فرد درباره اینکه قرار است دربی با قانون 90 به 10 برای حضور تماشاگران اجرا گردد وآیا باشگاه پرسپولیس مخالفتی با این موضوع ندارد, یادآور شد: در این باره مخالفتی نداشتیم و فقط گفتیم که شرایط اجرایی شدن این قانون سخت است، اما ما برای بازی برگشت تحت هر شرایطی این قانون را اجرا می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم گلزنی علیپور و فرصت سوزی این بازیکن توضیح داد: ان شاءالله اگر پای علیپور به گلزنی باز گردد, ادامه پیدا می نماید. همین که او موقعیت پیدا می نماید یعنی که شرایط خیلی خوبی دارد.

ویی درباره اینکه گفته می گردد قرار است سامانه بلیت فروشی دربی رفت فقط برای طرفداران استقلال باز گردد, گفت: ما برای بلیت فروشی به طرفداران خودمان راه چاره داریم و از این بابت مسئله ای نداریم که سازوکار قانون 90 به 10 اجرا گردد. این کار اشکالی ندارد و ما هم برای بازی برگشت برنامه داریم.

انصاری فرد راجع به اینکه امروز عده زیادی از طرفداران پرسپولیس نتوانستند وارد استادیوم شوند, ابراز داشت: رفتم از ورودی های استادیوم بازدید کردم. یک مقدار اول کار این مسائل وجود دارد و امیدوارم شرکت توسعه و تجهیز مسائل موجود را رفع کند. ما پیشنهاداتی در این رابطه داریم که در جلسات آینده مطرح می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرداختی به اعضای این تیم گفت: تا قبل از دربی بازیکنان دریافتی خواهند داشت.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد قرار است 500 هزار دلار به برانکو پرداخت و رضایت او جلب گردد, گفت: ما به برانکو پیشنهاد دادیم که حاضریم مذاکره کنیم و در تهران یا هر جا که خواستند بیایند و صحبت کنیم، اما برای مذاکره هیچ رقمی پیشنهاد ندادیم.

انصاری فرد در پاسخ به طرح این موضوع که آیا محتمل است برانکو به پرسپولیس بازگردد، اعلام کرد: ما با کالدرون ادامه می دهیم و موضوع برانکو فعلاً تمام شده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت اسپانسری باشگاه نیز گفت: ظرف سه چهار روز آینده معین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 300

به "انصاری فرد: موضوع برانکو فعلاً تمام شده است، با کالدرون ادامه می دهیم، تا قبل از دربی بازیکنان دریافتی خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: موضوع برانکو فعلاً تمام شده است، با کالدرون ادامه می دهیم، تا قبل از دربی بازیکنان دریافتی خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید