انتقاد آذری از بازیکنان فولاد بعد از انتشار پیام علیه وزیر ورزش

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که تعدادی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان با انتشار پیامی مشابه در صفحات شخصی خود از وزیر ورزش به خاطر عدم توجه به تیم فولاد بعد از لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کردند و به مسعود سلطانی فر کنایه زدند.

انتقاد آذری از بازیکنان فولاد بعد از انتشار پیام علیه وزیر ورزش

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به این پیام ها، از بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

آذری در گفتگو با رادیو تهران اظهار کرد: این کار هماهنگ نشده بود که بازیکنان نظر شخصی خود را داده بودند. بنده در جریان نبودم و با باشگاه هماهنگ نشده بود. این حرکت خودجوش و بدون اطلاع کادر مدیریتی باشگاه بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: دیشب با مدیر رسانه ای تیم صحبت کردم و از او توضیح خواستم. منصفانه بگویم هیچکس برای بازنده دست نمی زند. اینکه موضع وزارت ورزش چیست در حیطه وظیفه من نیست. شخصاً محبت را از هیچکس گدایی نکرده ام.

آذری اضافه نمود: به نظرم بچه های فولاد یک مقدار عجله کردند. کسی برای بازنده دست نمی زند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا اگر در جریان تصمیم بازیکنان بودید به آنها اجازه انتشار پیام را می دادید؟ گفت: کسی حق ندارد بدون هماهنگی باشگاه چنین حرکاتی کند. این یک بحث شخصی است. بچه هایمان کمی عجله کردند و شان خود را پایین آوردند. ما باید جوابگوی هوادار و اعضای هیات مدیره باشیم. وقتی این افراد از عملکرد ما رضایت نسبی دارند، ما را کمی راضی می کند. اینکه دیگران تبریک می گویند یا نمی گویند اهمیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1542

به "انتقاد آذری از بازیکنان فولاد بعد از انتشار پیام علیه وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد آذری از بازیکنان فولاد بعد از انتشار پیام علیه وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید