امیدوارم استراماچونی برگردد، کار سرمربی تیم ملی با فدراسیون است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر که عصر امروز در محل تمرین تیم فوتبال امید حضور یافته بود در این مورد گفت: ما 1976 در المپیک مونترال شرکت کردیم که علی پروین بود که ما بازی با لهستان داشتیم و پروین گل اول را زد و باختیم اما نتایج خوبی کسب کردیم.

امیدوارم استراماچونی برگردد، کار سرمربی تیم ملی با فدراسیون است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی ادامه داد: 44 سال است که ما به المپیک نرفتیم. همه تلاش هایی که انجام شده تا تیم به المپیک برود اما نشده است. امسال ما خیلی امیدوارم هستیم که بتوانیم به المپیک برویم و آنجا بتوانیم نتایجی که شان فوتبال ایران است را کسب کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: با اظهار نظرهای کارشناسی که می شود و امیدواری که وجود دارد من فکر می کنم که این تیم حتما باید به المپیک برود. ما تمام تلاشمان را می کنیم که از این تیم حمایت کنیم. باید در جلسه ای این مسائل را برطرف کنیم. مسائل مربوط به باشگاه ها و بازیکنان را تاج مدیریت می کند که این مشکل حل شود تا بتوانیم تیم امید را در بین تیم های حاضر در المپیک داشته باشیم.

وزیر ورزش ادامه داد: بازیکنان خوب و باانگیزه ای را در اردوی تیم امید داریم. کادر فنی خیلی خوبی داریم. فکر می کنم که همه عوامل دست به دست هم بدهند تا تیم به المپیک برود.

براساس این گزارش مهدی تاج هم ضمن اشاره به مسائلی که فوتبال کشور برای حمایت از تیم امید دارد گفت: همین که همه آمده اند تا از تیم امید حمایت کنند در نوع خودش بی نظیر است. حاصل همه این تلاش ها باید منجر به صعود تیم امید به المپیک شود.

وی گفت: مسائلی برای تیم امید وجود دارد که باید آنها را حل کنیم. طبیعتا این تیم بدون حمایت به موفقیت نمی رسد و همه باید کمک کنیم که این تیم راهی المپیک شود.

سلطانی فر در ادامه صحبت هایش پیرامون شرایط تیم امید گفت: به این تیم بسیار امیدوار هستیم و فکر می کنم که بتوانیم بعد از 44 سال با این بازیکنان و کادر فنی بتوانیم به المپیک صعود کنیم. بعد از این بازدید باید جلسه ای با تیم مدیریتی داشته باشیم تا مسائل را حل کنیم و منابع مالی را تامین کنیم و بهترین شرایط را فراهم کنیم تا تیم امید با بهترین تدارکات به مصاف حریفان برویم.

وزیر ورزش در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطلاع دارم که مسئولان فدراسیون فوتبال با جدیت در حال تلاش هستند تا بحث مربوط به سرمربی تیم ملی را حل کنند.

سلطانی فر در مورد استراماچونی و اینکه آیا وی به ایران بازخواهد گشت: کاملا امیدوار هستیم که وی به ایران برشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 569

به "امیدوارم استراماچونی برگردد، کار سرمربی تیم ملی با فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم استراماچونی برگردد، کار سرمربی تیم ملی با فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید