الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، سازمان نظام صنفی رایانه ای در اطلاعیه ای با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مدنظر ستاد مقابله با ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: با رعایت همین پروتکل ها و شیوه نامه ها تا به امروز نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی و نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت در روزهای گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و چند نمایشگاه دیگر نیز تا قبل از برگزاری الکامپ، برگزار خواهد شد.

الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه بین المللی محیط زیست، نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی و معدن اشاره کرد.

در نمایشگاه الکامپ 1400 نیز تلاش شده تا با فراهم آوردن امکانات بهداشتی لازم، تعریض راهروهای سالن ها و فعال کردن پخش زنده بخش های مختلف نمایشگاه، گامی مهم برای رعایت پروتکل های بهداشتی برداشته شود.

ثبت نام متقاضیان الکامپ 1400 از روز چهارشنبه 12 خردادماه آغاز شده و علاقمندان می توانند تا خاتمه خردادماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1616

به "الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید