افشاگری اسنودن، انگلیس را به خارج کردن جاسوسانش از کشورهای دشمن مجبور کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: یک روزنامه مشهور انگلیسی نوشت که پس از آنکه روسیه و چین به اطلاعات فوق سری مربوط به پرونده هایی که توسط ادوارد اسنودن فاش شده، نفوذ کردند، انگلیس ماموران اطلاعاتی خود را از کشورهای متخاصم خارج نموده است.

افشاگری اسنودن، انگلیس را به خارج کردن جاسوسانش از کشورهای دشمن مجبور کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ساندی تایمز، سرویس امنیتی ام آی 6 انگلیس که عملیات جاسوسی و اطلاعاتی در خارج از این کشور را انجام می دهد، ماموران خود را از کشورهای متخاصم خارج نموده است.

روزنامه ساندی تایمز این خبر را به نقل از منابع ناشناس در دفتر دیوید کامرون نخست وزیر، وزارت کشور و سرویس های امنیتی انگلیس منتشر نموده است.

مقام های رسمی اعلام نموده اند که روسیه و چین توانسته اند به اطلاعات فوق سری اسنادی که ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش نموده، دسترسی پیدا نمایند این مساله ممکن است موجب شناسایی هویت جاسوسان انگلیسی و آمریکایی گردد. اطلاعات اسنودن حاوی جزییات مربوط به روش های جاسوسی نیروهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بوده است.

آمریکا خواهان محاکمه اسنودن به خاطر افشای اسناد طبقه بندی شده است. اسنودن از سال 2013 میلادی تاکنون به عنوان پناهنده در روسیه زندگی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 555

به "افشاگری اسنودن، انگلیس را به خارج کردن جاسوسانش از کشورهای دشمن مجبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری اسنودن، انگلیس را به خارج کردن جاسوسانش از کشورهای دشمن مجبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید