افتتاح حساب 103 هزار متقاضی طرح ملی مسکن

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک مسکن از افتتاح حساب 103 هزار متقاضی طرح ملی مسکن در این بانک اطلاع داد.

افتتاح حساب 103 هزار متقاضی طرح ملی مسکن

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمود شایان با اشاره به اینکه در طرح ملی مسکن 103 هزار حساب در بانک مسکن افتتاح شد گفت:تا به امروز 22 هزار میلیارد تومان نزد بانک مسکن سپرده گذاری شده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه یک میلیون و 600 هزارنفر در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند گفت: از تعدادثبت نام شدگان 800 هزارنفر مدارک خود را تکمیل کردند که از این تعداد 450 هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی ادامه داد: در طرح اقدام ملی 103 هزار حساب نزد بانک مسکن افتتاح شد وحدود 50 درصد مبالغ به حساب واریز شده است.

وی اضافه کرد: مبالغ واریزی افراد از 5 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان است و حدود 22 هزار میلیارد تومان نزد بانک مسکن سپرده گذاری شده است.

وی درباره تکمیل واحد های مسکن مهر گفت: 250 هزارواحد مسکن مهر پیشرفت 5 تا 95 درصدی دارند که با توجه به ا لویت وزارت راه و شهرسازی، مسکن مهر تا سرانجام سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل بانک مسکن درباره معوقات بانک مسکن اعلام کرد: مشتریانی که کارت قسط را دریافت کردند خوش حساب هستند و معوقات بانک مسکن مربوط به پروژه هایی تکمیل نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1076

به "افتتاح حساب 103 هزار متقاضی طرح ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح حساب 103 هزار متقاضی طرح ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید