اعلام طرح تازه پیش فروش محصولات ایران خودرو

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرکت ایران خودرو درنظر دارد شرایط پیش فروش بعضی از محصولات با موعد تحویل (حداکثر 12 ماهه) را به توضیح ذیل ارائه دهد.

اعلام طرح تازه پیش فروش محصولات ایران خودرو

طبق اعلام ایران خودرو، طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه) بعضی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از روز پنجشنبه مورخ 1400/09/18 آغاز و تا خاتمه روز شنبه مورخ 1400/09/20 ادامه دارد.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در خاتمه فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از خاتمه مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.

مرحله چهارم: لیست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از خاتمه ثبت نام به وسیله سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعمال می شود و متقاضی بایدبا مراجعه به سایت، از شرایط ثبت نام خود آگاه شود.

مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت سه روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1866

به "اعلام طرح تازه پیش فروش محصولات ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام طرح تازه پیش فروش محصولات ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید