اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الرای کویت در گزارشی خاطرنشان کرد جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال این کشور قرار بوده روز شنبه برگزار گردد که به علت عدم حضور دو عضو، این جلسه به تعویق افتاده است. از جمله دستورات کاری جلسه کمیته فنی فدراسیون کویت، مشخص سرمربی برای تیم ملی فوتبال این کشور بوده است.

اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت

این روزنامه اظهار داشت فدراسیون کویت چهار گزینه برای راهنمایی تیم ملی این کشور مدنظر دارد از جمله سیلهاوی و لاویکا سرمربی فعلی تیم ملی چک و سرمربی تیم المپیک این کشور.

علاوه بر این دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات تیم ملی ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم عمان هم دو گزینه دیگر کویتی ها هستند.

به نوشته الرای، احمد الیوسف رئیس فدراسیون کویت پیش از این اعلام نموده بود که مشکلاتی برای عقد قرارداد با سیلهاوی و اسکوچیچ وجود دارد.

در خصوص اسکوچیچ باید گفت که او با تیم ملی ایران در آستانه صعود به جام جهانی 2022 است و با کسب یک پیروزی از چهار مسابقه، این اتفاق می افتد. رئیس فدراسیون فوتبال کویت جدایی اسکوچیچ که برای نخستین بار صعود به جام جهانی را با ایران تجربه می نماید و حضور در تیم دیگری را سخت دانسته است.

منابع خبری به این روزنامه کویتی گفته اند که یوسف اشتیاق زیادی برای مذاکره با برانکو ندارد و نگران است که ناکامی او با تیم ملی عمان در مسابقات انتخابی جام جهانی با واکنش منفی و بد طرفداران و منتقدان روبرو گردد.

به گزارش خبرنگاران، این خبر مربوط به دو روز پیش است و تعیین نیست که آیا طی این مدت اتفاق جدیدی برای تیم ملی کویت اتفاق افتاده است یا نه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1845

به "اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید