استقرار گرمخانه سیار در منطقه12

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست مرکز رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی منطقه 12 از استقرار یک دستگاه اتوبوس به عنوان گرمخانه سیار در این منطقه برای خدمت رسانی به بی خانمان ها اطلاع داد.

استقرار گرمخانه سیار در منطقه12

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رقیه امینی با اعلام این خبر در گفت­ وگو با خبرنگار ما اضافه کرد: با استقرار گرمخانه سیار در منطقه و گردش آن در کلونی­ های افراد آسیب دیده و بی خانمان کوشش می­ کنیم تا در شب­های سرد زمستان هیچ فردی در خیابان نماند.

او با بیان این که شهرداری تهران در نقاط آسیب خیز نسبت به استقرار 5 دستگاه اتوبوس به عنوان گرمخانه ­های سیار اقدام نموده است، گفت: این گرمخانه سیار در دروازه غار مستقر شده و به افراد بی ­خانمان در سرما مانده خدمات می ­دهد.

سرپرست مرکز رفاه، خدمات و مشارکت ­های اجتماعی منطقه 12 در ادامه با اشاره به فعالیت 2 گرمخانه ثابت در منطقه 12 هم گفت: در منطقه 12 در پارک شوش و خیابان انبار گندم، 2 گرمخانه زنانه و مردانه فعال است که هر کدام ظرفیت پذیرش شبانه 100 نفر را دارند، این در حالی است که در شب­های سرد کوشش می­ کنیم تا با پذیرش حداقل 120 نفر از بی ­خانمان­ها حتی به صورت کف ­خوابی امکان بهره­ مندی افراد را از این امکانات فراهم کنیم.

امینی اضافه کرد: ناظران مرکز رفاه، خدمات و مشارکت­های اجتماعی هر شب به همراه ماشین فوریت­های اجتماعی با گشتزنی در منطقه و جمع­ آوری افراد بی ­خانمان نسبت به انتقال آنها به گرمخانه ­های منطقه یا گرمخانه­ های اطراف اقدام می ­کنند.

او یادآور شد: این رویه تا 15 فروردین­ ماه سال 1399 و گرم شدن هوا ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 613

به "استقرار گرمخانه سیار در منطقه12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار گرمخانه سیار در منطقه12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید