اختلاف هیات مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی، دعوا سر کریمی و تارتار؛ یک نفر در آب نمک!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شنیده ها حاکی از این است که مدیران باشگاه پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی داده اند و از او برنامه خواسته اند

اختلاف هیات مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی، دعوا سر کریمی و تارتار؛ یک نفر در آب نمک!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که با فشار وزارت ورزش موج جدید تلاش ها برای بازگرداندن گابریل کالدرون به پرسپولیس آغاز شده، مدیران باشگاه محض احتیاط مذاکرات خود را با گزینه های جانشینی سرمربی آرژانتینی آغاز کرده اند. شنیده ها حاکی از این است که مدیران باشگاه پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی داده اند و از او برنامه خواسته اند. با این حال گویا علی کریمی به مدیران باشگاه اعلام کرده تا زمانی که تکلیف کالدرون معین نشود هیچ برنامه ای نخواهد داد. از طرف دیگر شنیده می شود مهدی تارتار یکی دیگر از گزینه های مدیران پرسپولیس است. او با وجود بازگشت به نفت مسجد سلیمان بندی در قرارداد خود دارد مبنی بر اینکه در صورت دریافت پیشنهاد پرسپولیس می تواند قراردادش را فسخ کند و راهی تهران شود.

از قرار معلوم اعضای هیات مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی جانشینی کالدرون به اختلاف خورده اند. گویا بر خلاف مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات مدیره به دنبال راضی کردن علی کریمی برای قبول هدایت پرسپولیس هستند، هرچند انصاری فرد بیشتر مایل است برای نیم فصل دوم از تارتار استفاده کند.

در همین فضای متشتت، یک شایعه تایید نشده هم از ملاقات و مذاکره شب گذشته نمایندگان باشگاه با وحید هاشمیان در یکی از هتل های تهران حکایت دارد؛ گزینه ای که گویا از طرف سرخ ها در آب نمک قرار گرفته است تا در صورت لزوم نیمکت تیم را به او بدهند. آنچه مسلم است اینکه تکلیف بازگشت کالدرون نهایتا تا 24 ساعت دیگر روشن می شود و اگر او نیامد، باشگاه ناچار است به سرعت جانشین مربی آرژانتینی را معرفی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 645

به "اختلاف هیات مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی، دعوا سر کریمی و تارتار؛ یک نفر در آب نمک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف هیات مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی، دعوا سر کریمی و تارتار؛ یک نفر در آب نمک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید