اجرای طرح شهروند مسئول شروع گردد، مردم تخلفات کرونایی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد را گزارش دهند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، از اجرای طرحی مشترک از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه با عنوان شهروند مسئول اطلاع داد.

اجرای طرح شهروند مسئول شروع گردد، مردم تخلفات کرونایی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد را گزارش دهند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سعید نمکی طی نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما بابیان این که سامانه جامع اطلاعات مردمی سجام و سامانه پیغامکی 3000129، آماده دریافت گزارش های مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص صندلی های سوخت، فروشگاه های عظیم و نانوایی ها است، بر ضرورت اطلاع رسانی این سامانه ها در شبکه های سراسری و استانی صداوسیما تأکید نموده است.

متن این نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسگری

رئیس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند رسانه ملی در زمینه کنترل اپیدمی بیماری کرونا و مطلع سازی مخاطبان و با عنایت به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص صندلی های سوخت، فروشگاه های عظیم و نانوایی ها، لذا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه در نظر دارد؛ در قالب طرحی مشترک با عنوان شهروند مسئول راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام- Sajam.scpd.ir) و سامانه پیغامکی 3000129، آماده دریافت گزارش های مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی است. خواهشمند است، دستور فرمایید به قید فوریت اقدام لازم در مورد اطلاع رسانی این سامانه ها در شبکه های سراسری و استانی معمول دارند.

انتهای پیغام/4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 840

به "اجرای طرح شهروند مسئول شروع گردد، مردم تخلفات کرونایی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد را گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح شهروند مسئول شروع گردد، مردم تخلفات کرونایی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد را گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید