ابراهیمی: فقط به خاطر قلعه نویی در گل گهر ماندم، اشتباهات داوری نبود، دوم یا سوم جدول بودیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدافع تیم فوتبال گل گهر گفت: بحث رفتنم از این تیم مطرح بودم ولی فقط به خاطر امیر قلعه نویی در این تیم ماندم.

ابراهیمی: فقط به خاطر قلعه نویی در گل گهر ماندم، اشتباهات داوری نبود، دوم یا سوم جدول بودیم

علیرضا ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر مس کرمان در جام حذفی گفت: معمولا بازی با تیم هایی که در لیگ دسته اول حضور دارند خیلی سخت است ولی کار تیم ما در حالی سخت تر شد که مس با تیم دومش برابر گل گهر نهاده شد. برای آنها بازی های لیگ دسته اول مهمتر است و ما هم بررسی دقیقی از نحوه بازی تیم دوم مس نداشتیم. بازیکنان این تیم بسیار با انگیزه بودند و این کار را سخت کرد ولی خدا را شکر که در نهایت در دقیقه 115 به گل رسیدیم و بازی را بردیم.

ابراهیمی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تاکید نمود: خدا را شکر که بازی را بردیم چون این برد برای ما و کادر فنی خیلی مهم بود. من هم در این بازی کمترین و کوچکترین کار را انجام دادم و زحمت اصلی را بقیه بچه ها کشیدند.

مدافع گل گهر در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم در بازی های اخیر نتایج خوبی نگرفته است؟ اعلام نمود: ما فصل گذشته این موقع در انتهای جدول قرار داشتیم و اعتقاد من این است که سال جاری اصلا بد نتیجه نگرفتیم. این دومین سالی است که گل گهر در لیگ برتر حضور دارد و توقعات باید از تیم ما منطقی باشد. ما در آغاز لیگ در صدر جدول نهاده شدیم و خودمان توقعات را از گل گهر بالا بردیم ولی در مجموع نتایج بدی نگرفتیم. از طرفی باید بگویم که سال جاری واقعا بابت اشتباهات داوری اذیت شدیم و اگر این اشتباهات نبود الان در رده دوم یا سوم جدول قرار داشتیم. در همین بازی با مس هم یک پنالتی برای حریف گرفتند که واقعا عجیب ترین پنالتی دنیا بود.

ابراهیمی که شایعاتی در مورد جدای اش از گل گهر مطرح بود، در این خصوص توضیح داد: بله، بحث رفتن من حقیقت داشت ولی فقط به خاطر شخص قلعه نویی در این تیم ماندم. امیرخان به من گفت که باید بمانم و من هم می دانم که قلعه نویی صلاح بازیکن را می خواهد. وی برای همه ما مثل یک پدر است و در نهایت با حرف قلعه نویی در این تیم ماندم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

انتهتی پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1437

به "ابراهیمی: فقط به خاطر قلعه نویی در گل گهر ماندم، اشتباهات داوری نبود، دوم یا سوم جدول بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: فقط به خاطر قلعه نویی در گل گهر ماندم، اشتباهات داوری نبود، دوم یا سوم جدول بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید