آمریکا چین را به پولشویی ارزرمز متهم کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، آمریکا در تازه ترین اتهام زنی خود به چین، تعدادی از اتباع این کشور را به پولشویی به وسیله رمزارزها برای بعضی اتباع کره شمالی متهم نموده است.

آمریکا چین را به پولشویی ارزرمز متهم کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، آمریکا مدعی شده دو تن از اتباع چین به کره شاقتصادی برای پولشویی رمزارزهایی به ارزش حدود 100 میلیون دلار یاری نموده اند.

بر اساس ادعای وزارت دادگستری آمریکا، این پول ها به وسیله هکرهایی با هویت نامشخص سرقت شده اند. پولشویی این رمزارزها حد فاصل دسامبر سال 2017 تا آوریل سال 2019 اتفاق افتاده و برای این کار از روش های مختلفی استفاده شده است.

از جمله این روش ها می توان به تبادل بیت کوین به وسیله کارت های هدیه آی تیونز اپل اشاره نمود. بعضی از فعالیت های انجام شده در این زمینه در خاک آمریکا بدون ثبت اطلاعات اقتصادی بوده است.

وزارت دادگستری آمریکا اسامی اتباع چین که در این فرایند دست داشته اند را به ترتیب تیان یین جین و لی جیادونگ اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 761

به "آمریکا چین را به پولشویی ارزرمز متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا چین را به پولشویی ارزرمز متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید