آلمان کاهش محدودیت های ضد کرونایی بعد از عید پاک را ممکن دانست

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، دولت آلمان با توجه به دستیابی این کشور به موفقیت هایی در مهار کرونا کاهش محدودیت های ضد کرونایی بعد از تعطیلات عید پاک را قابل تصور داست.

آلمان کاهش محدودیت های ضد کرونایی بعد از عید پاک را ممکن دانست

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه وله، با توجه به دستیابی به موفقیت های در مهار بحران کرونا در آلمان ینز اشپاهن، وزیر بهداشت این کشور گام های محتاطانه برای خروج از محدودیت های ضد کرونایی در آلمان بعد از تعطیلات عید پاک را ممکن دانست.

وی در گفتگویی با روزنامه هندلزبلات آلمان تاکید نمود که اگر آمار مبتلایان به کرونا به همین شکل ادامه یابد ما می توانیم با نخست وزیران ایالات آلمان درباره بازگشت گام به گام به شرایط نرمال بعد از عید پاک صحبت کنیم.

وزیر بهداشت آلمان همچنین تاکید نمود که در یک دولت مشروطه آزاد محدودیت های گسترده تنها تا زمانی که درک شده و پذیرفته شوند کارآیی دارند. بنابراین نه تنها این مسئله اهمیت دارد که اقدامات خود را توجیه کنیم بلکه نشان دادن یک چشم انداز هم اهمیت دارد.

بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان در این کشور تا به حال 2107 نفر پیامد ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند که نسبت به 24 ساعت گذشته 246 مورد تعداد قربانیان این بیماری افزایش پیدا نموده است. بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان هم با افزایش 4974 مورد نسبت به روز قبل به 108202 نفر افزایش پیدا نموده است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی هم نشان می دهد که آلمانی ها تمایل دارند در تعطیلات عید پاک هم به محدودیت های کرونایی پایبند باشند.

بر اساس نظرسنجی موسه یوگو که به سفارش خبرگزاری آلمان انجام گرفته است تنها 1.3 درصد شهروندان گفته بودند که قصد سفر دارند. 2.2 درصد هم از تصمیمات خود برای سفرهای خارجی خبر داده بودند و 93 درصد هم گفته بودند که می خواهند به توصیه دولت آلمان برای مقابله با شیوع کرونا در خانه بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 838

به "آلمان کاهش محدودیت های ضد کرونایی بعد از عید پاک را ممکن دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان کاهش محدودیت های ضد کرونایی بعد از عید پاک را ممکن دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید